دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، تاملات فلسفی افلاطون ،

بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق :

اولین بار افلا طون و ارسطو متعرض بحث نظری در باب صنعت و هنر شدند به عقیده ارسطو اعمال و فعالیتهای انسان بر سه نوع است .
اول : نظری ( تئوریک ) : که مقصد آن رسید ن به دانش برهان Episteme است .
دوم عملی – سوم ابدای که مقصد آن فن و ساختن Teckne یا ابداع کردن چیزها از طریق تعقل صحیح است که به آن تکنیک به انگلیسی و فرانسه ، فن به عربی و هنر به فارسی می گویند .
هنر حقیقی عبارت است از وسیله ای جهت ارتباط انسانی ، برای حیات بشر وبرای سیر به سوی سعادت فرد و جامعه انسانی که موضوع ضرور و لازم است ، زیرا افراد بشر را با احساساتی یکسان به یکدیگر پیوند می دهد .
هنر ، یک فعالیت انسانی است یعنی انسان احساسی را که قبلا تجربه کرده است د رخود بیدار کند و برانگیختن آن بوسیله حرکات و اشارات و خطها و رنگ ها و صداها و نقش ها و کلمات بنحوی که دیگران نیز بتوانند همان احساس را تجربه کنند آنرا به سایرین منتقل سازد و آنها از همان مراحل حسی که او گذشته است بگذرند آنگاه می شود آنرا هنر نامید .
از سال 1750 باومگارتن Baumgarten که زیبا شناسی Aesthetics را بنیان نهاد مفهوم زیبایی که آئین عمومی هنر بر آن بنا دارد زیبایی و بعنوان جوهر هنر شناخته شد و تعلیم گردید . آنها زیبائی را بر سه نوع قرار دادند : -الهی –طبیعی – مصنوعی – ولی حقیقت و زیبائی یکی است هنر جلوه و ظهور حقیقت است .
Abdampfen : بی صدا ، خفه کردن .
آکسان Accent : تأکید ،تکیه کردن روی صدا ، تاکید روی برخی اصوات ، ضربات .
آکومپانیمان Accompaniment : همراهی کردن ، به دنبال آمدن ، همراه آمدن ، همراهی کردن با سازو یا آواز ...

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

- این فایل با فرمت word ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
- تعداد صفحات : 32
- قابل ارائه و مناسب بعنوان تحقیق کلاسی

- جهت دانـلـود این تحقیق به انتهای صفحه مراجعه کنید.

کلمات کلیدی : دانلود تحقیق تاملات فلسفی افلاطون, پاورپوینت تاملات فلسفی افلاطون, تحقیق در موردتاملات فلسفی افلاطون, مقاله تاملات فلسفی افلاطون, دانلود پاورپوینت تاملات فلسفی افلاطون, تاملات فلسفی افلاطونpdf , پروژه تاملات فلسفی افلاطون, تحقیق درباره ی تاملات فلسفی افلاطون, تحقیق با موضوع تاملات فلسفی افلاطون, پایان نامه پیرامون تاملات فلسفی افلاطون, تحقیق کلاسی تاملات فلسفی افلاطون